Sigdal 27.09 uke 39

Tredje dag på Sigdal.
Denne gangen fikk jeg ikke gjort så mye pga. at jeg måtte gå 14.30 for å rekke en viktig avtale.
Men jeg fikk være med når hun jeg har tegnet kjøkken til kom innom for å snakke.(se bildene i de to forrige innleggene)

Hun kom innom for å si hvilket av alternativene hun hadde valgt, og hun valgte alternativ 1 som var det alternativet jeg tegnet, så på en måte har jeg solgt mitt første kjøkken (forslag), på vegne av Sigdal. :)

Grunnen til at hun valgte alternativ 1, var at i  alternativ 2 ble kjøleskap døren i veien når de skulle ha spisebordet sitt ved vinduet. Hun var utrolig fornøyd med resultatet i alternativ 1, og selv om prisen ble litt høyere en antatt, la ikke det noen demper på gleden hun hadde over å få et nytt og mye mer praktisk kjøkken.

Jeg syns det er kjempebra at jeg får følge en hel prosess fra begynnelsen og utover i prosessen, forhåpentlig vis blir kjøkkenet også montert mens jeg har utplassering på Sigdal slik at jeg får blogget om det ferdige resultatet.
Her er et bilde av bygget Sigdal i Bodø er i. Bilde er fra Sigdal.com

Læreplanmål:

--bruke digitale verktøy, tegneutstyr, materialer og teknikker fagmessig
--presentere løsningsforslag visuelt og verbalt
--dokumentere og vurdere eget arbeid



Kommentarer