Sigdal 22.11 uke 47

Siste uplasserings dag hos Sigdal....

Idag var jeg med ut på noen ærender, bla. for å lete etter fliser til det nye utstillingskjøkkenet i front av butikken. Vi hadde med oss flere alternativer tilbake, men var bare fornøyd med et par av alternativene. Til slutt sto det mellom noen svarte fliser, med sølv-gull-og matt effekt. Og noen grå med innspill av sølv. De svarte var utrolig fine, men hadde lang ventetid i forhold til de grå som kunne hentes med en gang. Det blir spennende å se senere hvilke fliser som blir bestemt.

Så dro vi til Bjørg, for å se på det ferdige kjøkkenet. Allerede utenfor huset så jeg at det var et kjempefint kjøkken, bare gjennom vinduet. Men da vi kom inn var det helt nydelig, rart å se noe man har tegnet i virkeligheten. Det ble ikke så trangt som jeg hadde trodd, det var lyst og romslig til å være et lite kjøkken på ca. 12 kvm. Her er noen bilder  jeg tok  av kjøkkenet, de holdt på å male så det var mye papp rundt omkring slikat jeg ikke fikk tatt bilder fra alle vinkler.







Kommentarer