Designhjørnet 04.04 uke 13

Idag fortsatte jeg med sko butikk oppgaven. Det meste av tiden gikk med på å lete etter artige ting å ha i utstillingen. Jeg prøvde også å lage noe i ArchiCAD av de tingene jeg fant, noe som viste seg å være vanskelig. Defor lagde jeg et lite moodboard som forhåpentlig vis klarer å vise litt av det jeg ville ha med i utstillingen.

Jeg tenker at i midten av vinduet skal det stå et "tre" som det kan henge noen sko på. Til venstre for "treet" skal det være en ganske stor oppbygging av store klosser. Til høyre for treet skal det også være klosser, men de skal være mer spredt. Rundt omkring i utstillingen skal det selvfølgelig så en del sko. På selve vindus ruten skal det være noen wallstickers av blomster, og i det øverste avlange vinduet skal butikk logoen stå.
Dette er en rask skisse over hvordan utstillingen kunne blitt.


Tilbake til selve designet av butikken har jeg nå valgt fargene, der har jeg valgt noen organisasjonsbilder istedet for fargeprøver.


Her har jeg også valgt en wallsticker som jeg tenkte kunne plasseres på disken.



Kommentarer