Designhjørnet 02.05 uke 17

Denne gangen hadde jeg alle grunnleggende ting på plass i rommet og begynte å innrede det. Jeg konstruerte et bord, som skal kunne skyves sammen eller trekkes ut til langbord. På disse bildene viser jeg det som langbord med alle stolene til. Så fortsatte jeg med tre-gittrene, også opp i taket på to av sidene, slik at planter kan klatre og lage et lite grønt tak. Til slutt lagde jeg en liten sittekrok for to. Jeg syns jeg fikk gjort mye, med tanke på at det tar lang tid å konstruere gittrene og bordet helt nøyaktig. Nå nærmer oppgaven seg ferdig, så får vi se om det blir noen små endringer siste gangen på Designhjørnet 16 mai.






Dette er bildene av de endringene jeg har gjort fra forrige gang. Jeg ser allerede for meg plantene som vokset fra kassene i benken, og oppover i taket.

Jeg fant også fliser til gulvet i samarbeid med landskapsarkitekten idag, og valget falt på sandstein:

Kommentarer