Første skoleuken i 3DH-INTERIØR ved Thora Storm vgs

Da er første skoleuka overstått og jeg kjenner det skal bli godt å sove lenge i helgen. Det ble litt brått på i starten når jeg skulle stå opp kl. 6. Kort fortalt har jeg denne uken gjort dette:

Startet på skolen Mandag 19.08 kl.12
Ble oppropet, gikk til klasserommet for å få informasjon og timeplan, og de elevene som var kjent på skolen viste oss nye rundt.

Tirsdag
Bli kjent dag, lagde bursdags plakat, fortalte om oss selv, hadde rebusløp i Trondheim sentrum-der man skulle finne div. interiør butikker.

Onsdag
Begynte på første oppgave/prosjekt. Dro til Trondheim folke museum (i høljeregn)

Torsdag
Jobbet med oppgaven, lånte bøker, fikk utstyrsliste og dro for å kjøpe det.

Fredag
Jobbet med oppgaven.

Noe av utstyret jeg måtte ha, resten måtte jeg vente på til de fikk inn mer.

Utstyrsliste, butikken heter Østerlie-kunst og fargehandel.
Måtte en tur innom Søstre Grene, dessverre var de fri for rosa skrivebøker.

Innkjøp fra Kremmerhuset, det siste til kjøkkenet.

Sist men ikke minst legger jeg ut bilde av en av bøkene vi fikk i går. Dette er min nye bibel for å si det slik, helt fantastisk bok! Kommer aldri til å levere den tilbake :P

Også må jeg bare nevne at det ikke er ulovlig å kommentere litt, den første kommentaren kom i går, og jeg setter utrolig stor pris på kommentarer og "likes". Tenk at jeg har fått 7 likes i skrivende stund :)

Godt å vite at noen leser det jeg rabler ned, håper at leserne mine deler samme entusiasme for Interiør, enten det er undomsskole elever som googler om videregående eller andre lesere som leter etter inspirasjon.

Kommentarer