Oppgave nr.1 Øya Helsehus #3

 Da er vi ferdige med prosjekt nr. 1, og her er bildene av det ferdige resultatet. For å se oppgaven fra starten av, er det bare å gå lengre ned på bloggen eller klikke på etiketten skole / oppgaver.


































Denne veggen er den første veggen man ser, rett frem for inngangsdøren.



 Dette er i hjørnet, bak den store klesmaskinen "Bjarne" som den kalles.


Dette er fra hjørnet og bort på den veggen man får på venstre side når man kommer inn.


 Her der man overgangen mellom venstre vegg, og veggen rett frem i rommet.


 Nærbilde av hvordan døren forsvinner i vegg-maleriet.


 Dekoren av fugler på maskinen, disse er lagd av transparent papir, som man bruker på overhead.

 Dette er veggen, og døren til venstre når man kommer inn. Denne veggen er hvit, med et tre , fugler som flyr inn i rommet, og denne grønne døren.

All dekoren i dette rommet er malt for hånd, bortsett fra fugler og greiner som er klippet ut i transparent papir, eller svart kontaktpapir. Det eneste som mangler er skrift som skal stå på veggene med instrukser om hvordan man bruker maskinen, og et par dikt. De blir trykket hos et firma og kommer ikke før i starten av neste uke.
___________________________________________________________________________________

Som en oppsummering kan jeg si at dette prosjektet har vært litt rotete, tatt lang tid og vært litt uorganisert fra lærernes side, men jeg føler absolutt at jeg har lært noe. Jeg var også litt skeptisk til at vi skulle male det for hånd, med fare for at det kunne se ut som et barnehage prosjekt, men jeg er veldig fornøyd med innsatsen til klassen min og jeg syns resultatet ble kjempebra.

Nå gleder jeg meg til å begynne på nye prosjekter, og jeg skal prøve å være flink med oppdateringer om det som skjer.

Kommentarer