Designhjørnet 25.04 uke 16

Jeg fortsatte med innredningen av glassrommet i dag, og jobbet i ArchiCAD mens jeg lette etter inspirasjons bilder for hvilke løsninger jeg kunne bruke. I ArchiCAD er det litt vanskelig å legge inn trær og busker, derfor jukset jeg litt med et av bildene for å prøve å vise min visjon.


Her er to bilder fra forskjellige vinkler som viser det jeg fikk gjort siden forrige gang. De horisontale linjene i tre rutenettene mine tok lengre tid en jeg hadde trodd, og derfor er det bare litt fremgang siden forrige oppdatering. Men etter å ha lest på landskapsarkitekten nettside http://www.uterommet.org/index.html vet jeg nå litt mer om hva jeg ser for meg i rommet, og skal prøve å bli ferdig med prosjektet denne og neste gang.


Her er et illustrasjons bilde som viser litt bedre hva jeg har tenkt med det jeg har lagd til nå og hvordan det skal fungere med plantene. Til neste gang skal jeg pønske ut en bedre bord løsning og noe i taket.




Kommentarer