Bilder & Rammer

Etter at vi var på Ikea i går kveld og kjøpte en bildelist, ble jeg inspirert til å pusse opp noen av de gamle tre rammene som lå i flyttelasset.

 Jeg brukte akrylmaling som jeg blandet til den nyansen av turkis jeg ville ha. På bildene kan det virke som blå, men det er en turkis maling fra Søstrene Grene, med ekstra grønn, hvit og en "dæsj" svart for å få den til å virke litt "skitten" og ikke så skrikende turkis.


 Det fine med akrylmaling er at der tørker super raskt, er vannbasert og dekker kjempebra. Var ferdig med tre forskjellige rammer på 15 min, inkl. tørketid.

 I noen av bilderammene har jeg bare satt inn et fint ark, fordi jeg ikke har skrevet ut flere bilder enda...

 Jeg syns det er utrolig fint å blande nye og gamle bilder, med nye og gamle rammer av forskjellig form, størrelse og fasong.
 Det blir nok flere søte bilder etter hvert :)

Noe av det beste med disse bilde-listene er at det er så enkelt å omorganisere, flytte bilder og bytte bilder i rammene. Aldri mer skal jeg stå 15 min for å treffe en spiker bak et bilde :P

Kommentarer