Oppussing av soverom!

Høstferien i år har jeg brukt på å være hjemme i Nordland, og gjort det jeg liker best, OPPUSSING !
Denne gangen var det det knall lilla jenterommet til min lillesøster som trengte en makeover, man kan jo ikke ha det slik når man nesten er 14 år :)

Alt fra vegger til skrivebord og lister er malt, og nye dekor elementer er satt inn. Fargepaletten går i grått, oransje og rødt. Veggfargen er S 2000-N, og den vite hyllen og skrivebordet er i S 1000-N.


FØR:







Vinduskarmen trengte også litt omtanke.




Alt av lister fikk et nytt strøk.




ETTER:




 
London bildene -Nille




Lys- Clas Ohlson




Klistremerker og bokser -Søstrene Grene, gardiner-Princess, maling Coop






Takk for en koselig høstferie, og fint materiale til bloggen min lillesøster!

Og takk til hunden vår, som ikke ville flytte seg da jeg skulle ta bildene :)














Kommentarer