DIY Jotun Design Gull/Kobber Effekt #2

Etter at jeg ble bitt av Gull basillen, har jeg stort sett malt alt jeg hadde som kunne males !
Her kommer flere bilder av det jeg har gjort med et speil fra Skeidar, nøkkel-skap fra (?) og knagger fra Skeidar. Nøkkel-skapet og knaggene hadde jeg ikke pakket ut av pappesken sin etter flytting, fordi jeg syntes de ikke passet inn i den nye leiligheten, men nå! er de helt perfekt.



Før bilde av speil, hvit og litt shabby shic....

Men veldig fint da :)




Mmmmm for en deilig farge, jeg hadde planer om å svampe den med gull over detaljene, men siden snekker'n min syntes den var så tøff som sort, fikk han viljen sin, for en gang skyld.


Nøkkel-skap før bilde, også litt shabby...








But oh so shic in the end :)

Knaggene, nesten et før bilde.




De ble først malt helt sort, men fikk etterpå noen runder med svampen og gull finish på knaggene.

Til slutt:





 Slutt resultat for hele gangen !!!


Jeg håper jeg kunne være litt til hjelp og inspirasjon når det angår gull maling og oppussing av litt utdatert interiør, kos dere med gull maling !

Kommentarer

Legg inn en kommentar